Om mig

Tänkte skriva lite om mig själv eftersom att jag förmodligen inte känner alla mina läsare ;)

Jag heter då Isabell Sjöstedt och är 16 år. Född 1993. Jag bor i Bromma som ligger i Stockholm tillsammans med min mamma, min pappa, min storebror och min storasyster samt 2 hundar, 2 katter och typ 40 fiskar ;P
Mina intressen är hästar, umgås emd kompisar och såklart mina stora idoler EMD! Jag är en typisk EMD-nörd så förbered er på inlägg som handlar om dom samt massvis med bilder på dom, hihi.
Ni får jättegärna kommentera i min blogg för det är så grymt tråkigt att blogga när man inte får en endaste kommentar ;(

Det var iallafall lite om mig, ni får jättegärna fråga om ni vill veta nåt mer :) Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu ligger bilderna uppe igen hoppas att några var de du hade sätt förut

2009-08-12 @ 21:29:06
Postat av: erika

Hej! ;D

Jag är också ett EMD-fan. Hittade din bloggadress på sooophs.blogg.se. :D

Kolla in min blogg också om du vill och komentera vad du tycker. :)

2009-08-13 @ 14:53:43
URL: http://erikakiika.blogg.se/
Postat av: erika

sv; nej! jag har aldrig sett dom live... TYVÄRR!! men vill verkligen göra det!!

hur många ggr har du dett dom live då?

2009-08-13 @ 19:43:10
URL: http://erikakiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0